کفسابی پارکینگ،قیمت کفسابی پارکینگ
نوشته شده توسط : گل نسیم

بسیاری از افراد با کفسابی پارکینگ آشنایی ندارند. بهتر است بدانید که در کفسابی کف پارکینگ معمولا یک لایه از روی سنگ ها برداشته می شود. تا هر گونه آلودگی که بر روی سنگ های پارکینگ وجود دارند از بین برود. این کار به دوام بیشتر سنگ های پارکینگ کمک زیادی می کند.

کفسابی یکی از بهترین روش ها برای صاف کردن سطح سنگ ها و براق کردن آن ها می باشد. در این روش تقریبا لایه رویی سنگ به طور کامل ساییده می شود. با کف سابی تقریبا تمام پستی بلندی ها و خراش های روی سنگ و سرامیک ها برداشته می شود.

معمولا این کار برای محیط هایی مفید است که چند سال از زمان ساختن آن ها میگذرد. زیرا اگر زمان زیادی از به کار برده شدن سنگ ها بگذرد. سنک حالت کدر و کهنگی به خود می گیرد. نمی توان اینگونه از سنگ ها را تعویض کرد. چون تقریبا هر دو سه سال یکبار چنین حالتی را به خود می گیرند. و تعویض آن ها در این صورت بسیار هزینه بر است. بنابراین بهترین روش برای حل این مشکل کفسابی می باشد.

قیمت کفسابی پارکینگ

پارکینگ ها یکی از مکان هایی می باشند که میزان رفت و آمد ماشین ها به آنها بسیار زیاد می باشد. به همین خاطر خیلی زود سنگ کف آنها کدر می شود. هر گاه سنگ کف پارکینگ ها کدر شود هر چقدر هم که افراد روزانه چنین مکان هایی را شستشو دهند.

دیگر درخشش و تمیزی سابق را نخواهند داشت و چون همه افراد دوست دارند همه قسمت های خانه آنان زیبا باشد بسیاری آنها تلاش میکنند که راهی برای تمیزی مجدد کف پارکینگ خود پیدا کنند.

معمولا به چنین افرادی توصیه میشود که اقدام به کفسابی پارکینگ بکنند . زیرا تنها با استفاده از این شیوه می توان کف پارکینگ را به خوبی درخشان کرد. اما بعضی از افراد به خاطر قیمت کفسابی پارکینگ از انجام چنین کاری اجتناب میکنند.

چه عواملی روی قیمت کفسابی پارکینگ تاثیر میزاره

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم بعضی از افراد هستند که به خاطر قیمت از انجام چنین کاری اجتناب می کنند. اگر شما نیز دوست دارید که کف پارکینگ خود را کفسابی کنید ولی به خاطر قیمت این کار از تصمیم خود منصرف شده اید. بهتر است بدانید که قیمت چنین کاری به هیچ وجه زیاد نمی باشد. اما قیمت آن بستگی به عوامل مختلفی دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

نوع سنگ کف پارکینگ

پارکینگ ها چون روزانه محل عبور و مرور وسیله های سنگینی می باشند. باید سنگی که برای کف آنها به کار برده می شود بسیار مقاوم باشد. اما با این حال افراد برای سنگ کردن کف پارکینگ های خود از سنگ های مختلفی استفاده می کنند . معمولا ساختار بعضی از سنگ ها به گونه ای می باشد که آلودگی زیادی به خود جذب می کنند.

به همین خاطر اگر از اینگونه از سنگ ها در کف پارکینگ استفاده شوند بسیار آلودگی زیادی جذب می کنند و کفسابی آنها سخت است. هرگاه سنگی که در کف پارکینگ به کار میرود مقاومت بیشتری داشته باشد فردی که میخواهد کار کفسابی را انجام دهید باید وقت بیشتری صرف کند که همین امر موجب افزایش قیمت کفسابی پارکینگ میشود.

نوع آلودگی کف پارکینگ

آلودگی که بر روی سنگ های کف پارکینگ انباشته می شوند دارای انواع مختلفی هستند. زیرا هم گرد و خاک و هم روغن و دود بر روی این سنگ ها انباشته میشود. اگر آلودگی که بر روی سنگ های پارکینگ انباشته میشود آلودگی ناشی از ریزش روغن ماشین ها باشد کفسابی آن بسیار سخت و دشوار خواهد بود. زیرا پاک کردن آثار آلودگی روغن ماشین به عمق سنگ ها نفوذ می کند و فردی که میخواهد کفسابی پارکینگ را انجام دهد مجبور میشود لایه عمیق تری از سنگ را بردارد که همین امر موجب میشود قیمت این کار بیشتر شود و این در حالی است که اگر آلودگی انباشته شده بر روی سنگ های کف پارکینگ گرد و غبار باشد کفسابی آنها آسان تر خواهد بود و قیمت کمتری دارد.

میزان آلودگی انباشته شده بر روی سنگ های کف پارکینگ

با این که امروزه افراد زیادی از فواید کفسابی سنگ پارکینگ آگاهی دارند. اما باز هم هستند افرادی که دیر به دیر اقدام به کفسابی پارکینگ میکنند. اینگونه از افراد اگر بخواهند کف پارکینگ خود را کفسابی کنند باید هزینه بیشتری پرداخت کنند.

زیرا میزان آلودگی انباشته شده بر روی سنگ ها بسیار زیاد میشود. هرگاه آلودگی که بر روی سنگ های پارکینگ انباشته می شود زیاد باشد فردی که میخواهد کف اینگونه از مکان ها را بسابد مجبور می شود که وقت زیادی صرف کند تا یک لایه عمیق را از روی سنگ ها بردارد. به همین خاطر همیشه میزان آلودگی انباشته شده بر روی سنگ های کف پارکینگ بر قیمت نهایی این کار تاثیر بسیار زیادی دارد.

متراژ کف پارکینگ

گاهی اوقات افراد با توجه به میزان زمینی که دارند و وسع مالی خود پارکینگ خانه های خود را در اندازه های متفاوتی می سازند. اما در بسیاری از مواقع افراد دوست دارند که پارکینگ خانه خود را بزرگ بسازند تا آزادی بیشتری داشته باشند. ولی اگر افراد برای خانه خود پارکینگ بزرگی را بسازند برای کفسابی آن مجبور هستند که مبلغ بیشتری پرداخت کنند. زیرا هرگاه متراژ کف پارکینگ بیشتر باشد برای کفسابی آن نیاز است وقت و انرژی زیادی به کار گرفته شود که چنین امری میتواند به صورت قابل توجهی هزینه کفسابی کف پارکینگ را افزایش دهد. در واقع افرادی که ساختمان آنان دارای اندازه بزرگی می باشد باید خود را برای پرداخت مبلغ زیادی بابت کفسابی پارکینگ آماده کنند.

مزایای کفسابی کف پارکینگ

کفسابی کف پارکینگ دارای مزایای بسیار زیادی می باشد. همین امر موجب شده است روزانه بر تعداد طرفداران انجام چنین کاری افزوده شود. ما برای آشنایی بیشتر شما برخی از این مزایا را در ادامه این مقاله بیان کرده ایم.

مقاومت در برابر فشار

هرگاه افراد کف پارکینگ خود را کفسابی میکنند. از مواد جدید و پیشرفته ای مانند نانو استفاده می کنند. که همین امر موجب می شود مقاومت سنگ های کف پارکینگ به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند. زیرا نانو دارای ساختاری می باشد که از سنگ محافظت میکند.

ایمنی

سطح کفسابی شده پارکینگ باعث کاهش خطر لغزش و سقوط ماشین ها می شود به عنوان مثال: در مواقع بارانی که چرخ های خودرو ها لغزنده می باشند اینگونه از سنگ ها از لغزش ماشین ها در پارکینگ جلوگیری میکنند .

دوام

با استفاده از مواد مقاوم و مناسب، کفسابی کف پارکینگ دوام بالایی به سنگ های کف پارکینگ می بخشد و نیاز به تعمیرات و نگهداری آنها را کمتر میکنند.

زیبایی

انتخاب مواد متنوع و طرح های زیبا برای کفسابی کف پارکینگ، به زیبایی ظاهر پارکینگ کمک می کند و آن را به یک فضای دلبند و مطلوب تبدیل می کند. در چنین مواقعی فضای دلنشین پارکینگ میتواند به اهالی ساختمان یک حس خوب را ببخشد.

آسانی تمیزکاری

سطح صاف و بدون شکستگی هایی که  کفسابی به پارکینگ ها می بخشد. تمیزکاری و نگهداری آن را آسان می کند، زیرا ذرات و زباله ها به راحتی از روی کف پارکینگ پاک می شوند.

نحوه انجام کفسابی پارکینگ

قیمت کفسابی پارکینک در تهران

معمولا پارکینگ ها چون محل عبور و مرور ماشین ها می باشند. خیلی زود تر از سایر قسمت های خانه کف آن ها کدر و کهنه می شود. همچنین علاوه بر کدری سنگ ها احتمال ایجاد خراش روی سنگ های پارکینگ نیز بسیار زیاد است. به همین خاطر معمولا پارکینگ ها هر چند سال یکبار نیاز به کف سابی دارند. ما در اینجا نحوه انجام کف سابی پارکینگ را برای شما بیان کرده ایم. البته بهتر است بدانید که انجام این کار حتما باید توسط یک فرد ماهر صورت بگیرد. زیرا در غیر این صورت احتمال این که کف سابی به خوبی صورت نگیرد بسیار زیاد است.

تمیز کردن سطح پارکینگ

بعد از این که سطح پارکینگ شما توسط کارشناس بررسی شد و بهترین روش و مواد را به شما معرفی کرد. باید پارکینگ از هر گونه مصالح و مواد اضافی پاک شود یعنی قبل از شروع به کفسابی پارکینگ باید حتما هر نوع آشغال، گرد و خاک و بقایای مصالح ساختمانی از سطح پارکینگ برداشته شوند.

زیرا با این کار تمام موانعی که باعث مشکل در هنگام کار می شوند برداشته می شوند. همچنین بهتر است بدانید که اگر سطح پارکینگ گرد و خاک داشته باشد. با کفسابی نیز نمی توان آن را درخشان کرد. بنابراین پاک کردن گرد و خاک از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگامی که می خواهید کفسابی پارکینگ را انجام دهید. باید یک روز قبل از آن تمام ماشین ها از پارکینگ خارج شوند .و هیچ گونه رفت و آمدی صورت نگیرد.

شستن کف پارکینگ

کفسابی موزاییک و سنگ پارکینگ

بعد از این که پارکینگ از هر گونه آشغال و گرد و خاک پاک شد. و ماشین ها نیز به بیرون از پارکینگ انتقال یافتند.شما باید اقدام به شستن کف پارکینگ بکنید. معمولا شرکت کفساب پلاس این کار را با استفاده از دستگاه های مخصوص شستشو انجام می دهند. اما اگر شما به این دستگاه ها دسترسی ندارید می توانید. با استفاده از مواد شوینده و آب پرفشار و طی های بسیار نرم این کار را انجام دهید. بعد از شستن پارکینگ به هیچ وجه در پارکینگ را باز نگذارید. زیرا این کار باعث می شود .که برروی سطح شسته شده گرد و خاک بنشیند.

خشک کردن سطح پارکینگ

بعد از شستن آن همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم. بهتر است به هیچ وجه در پارکینگ باز نماند. و اجازه ندهید که سطح شسته شده با استفاده از هوای آزاد و به مرور زمان خشک شود. چون در این صورت احتمال گرد و خاک گرفتن پارکینگ بسیار زیاد است. به همین خاطر شما بلافاصله بعد از شستن باید با استفاده از پارچه های بدون پرز و طی های پارچه ای خشک اقدام به گرفتن آب کف پارکینگ و خشک کردن آن بکنید. در این صورت کف پارکینگ برای کفسابی کاملا آماده می باشد.

کفسابی پارکینگ

بعد از اقدامات گفته شده در بالا شما باید با استفاده از دستگاه های مخصوص اقدام به کفسابی پارکینگ بکنید. بهتر است بدانید که این کار را تنها افراد ماهر می توانند انجام دهند. زیرا این گونه از افراد ابتدا میزان خرابی سنگ ها و عمق خراش های روی آن ها را بررسی می کنند. سپس یک لایه از سنگ سطح پارکینگ را برمیدارند. تا سطح پارکینگ کاملا یکدست و شفاف شود.

در واقع در این عمل سطح آسیب دیده سنگ برداشته می شود و چون سنگ ساییده شده است کاملا براق و شفاف می شود. به گونه ای که انگار تازه کف پارکینگ سنگ شده است. کفسابی با روش های مختلفی اتمام می شود. اما روش نانو آن بهترین و جدیدترین روش می باشد. چون بر روی سنگ های ساییده شده لایه ای از نانو قرار می گیرد. که همین امر باعث می شود که سنگ ها تا مدت فراوانی همان حالت درخشان را حفظ کنند. همچنین نانو باعث می شود که طول عمر سنگ های پارکینگ بیشتر شود. همین امر موجب شده است که افراد زیادی امروزه این روش از کف سابی را برای پارکینگ های خود انتخاب کنند.

پاک کردن سطح ساییده شده از مواد اضافه

بعد از کفسابی پارکینگ معمولا خرده سنگ های تراشیده شده زیادی بر روی سطح باقی می مانند. که حتما باید در اولین فرصت پاک شوند. زیرا اگر پاک نشوند و ماشین ها بر روی آن ها رفت و آمد کنند کفسابی درخشندگی خود را از دست می دهد و ممکن است به سطح ساییده شده نیز آسیب وارد شود. بنابراین شما باید به خوبی تمام خرده ریز های به جا مانده از کفسابی را تمیز سپس اجاره ورود ماشین ها را صادر کنید.

سنگ سابی انواع سنگ کف پارکینگ

معمولا برای سطح پارکینگ ها از سنگ های مختلفی استفاده می شود. اما بهتر است بدانید بر روی انواع این سنگ ها رد لاستیک به جا می ماند. معمولا تنها راه کاری که می توان این ردها را پاک کرد استفاده از سنگ سابی کف پارکینگ می باشد.

هر نوع سنگی دارای ضخامت و مقاومت خاصی است به همین خاطر باید برای آن از لقمه مخصوصی استفاده کرد تا دچار مشکل نشود . بنابراین بهتر است که سنگ سابی انواع سنگ کف پارکینگ را به افراد ماهر در این زمینه سپرد. زیرا اینگونه از افراد مهارت و تجربه بالایی دارند و می دانند هر نوع سنگی را چگونه بسابند که دچار مشکل و شکستگی نشود.

کفسابی پارکینگ در تهران

قیمت کفسابی پارکینگ کرج

معمولا مجتمع های بسیار بزرگ زیادی در تهران وجود دارند که دارای پارکینگ هستند. پارکینگ مجتمع های مسکونی و شرکت ها دارای بیشترین تعداد رفت و آمد می باشند. و روزانه ماشین های زیادی به آن ها رفت و آمد می کنند. کف این گونه از پارکینگ ها خیلی زودتر از سایر انواع پارکینگ ها دچار کدری و کهنگی می شود. و نیاز به کفسابی پیدا می کند. به همین خاطر در تهران کفسابی پارکینگ بسیار رونق دارد .

شرکت های کفسابی زیادی در تهران وجود دارند که این کار را انجام میدهند. بسیاری از افراد تصور می کنند که قیمت کفسابی در تهران بیشتر از سایر شهر ها می باشد. اما بهتر است بدانید این تنها یک تصور اشتباه می باشد زیرا قیمت کفسابی در تهران به هیچ وجه زیاد نیست.

قیمت کفسابی سنگ

گاهی اوقات افراد دوست دارند که از قیمت کفسابی سنگ باخبرشوند. به همین خاطر این کلمه در گوگل بسیار سرچ می شود. برای قیمت کف سابی سنگ نمی توان یک قیمت واحد گفت زیرا به عوامل مختلفی بستگی دارد. که ما چند مورد از آن ها را در این جا برای شما بیان کرده ایم.

● نوع سنگ: سنگ های مختلفی در کف خانه ها و پارکینگ ها به کار برده می شوند که قیمت کف سابی هر کدام از آنها متفاوت می باشد.

● روش کف سابی: برای کف سابی سنگ از روش های مختلفی استفاده می شود که در هر روش از مواد خاصی استفاده می شود که دارای قیمت های متفاوتی هستند. بنابراین روش کفسابی نیز بر روی قیمت آن تاثیر می گذارد.

● متراژ: هر چقدر متراژ کف سنگی مکانی که قصد کفسابی آن را دارید بیشتر باشد باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: